Job 182 van 318


Report this listing

Solliciteren



Restaurant Manager I 38u/week I Mechelen


Functie

Is het motiveren en coördineren van medewerkers echt iets voor jou? Dan is deze job DE job voor jou!


Jouw takenpakket als Restaurant Manager zal er als volgt uitzien:

  • Je neemt de leiding over de keuken en zaal
  • Als Restaurant Manager zorg je ervoor dat alles op operationeel en administratief vlak vlot verloopt
  • Je bent het centrale aanspreekpunt voor het hele team
  • Als Restaurant Manager neem je de directe leiding over de Assistent Manager en neem je indirect de leiding over de zaal- en keukenverantwoordelijken en medewerkers, studenten, Extra's & Flexi's
  • Hygiënisch zijn is je prioriteit

Ook neemt deze functie enkele verantwoordelijkheden met zich mee:

  • Je draagt je energie en klantgerichtheid uit naar je volledig team.
  • Als Restaurant Manager ben je een echt rolmodel en een geboren leider
  • Je traint, inspireert en motiveert je team
  • Als Restaurant Manager ben je verantwoordelijk voor het dagelijkse operationele management van je restaurant

Jouw profiel

Wat verwachten wij van jou?

  • Je bent een geboren host & teamplayer
  • Je beschikt over een voorgaande leidinggevende functie in de horeca sector
  • Je bent enthousiast, dynamisch & positief ingesteld
  • Je bent sociaal en hebt veel communicatieve vaardigheden

Vind jij jezelf hier in terug?

  • Kassabedragen tellen
  • Personeel aanwerven en ze de richtlijnen van de organisatie aanleren
  • Leveranciers of dienstverleners selecteren
    Onderhandelen over contractvoorwaarden
    De geleverde diensten of producten controleren
  • De organisatie commercieel en administratief opvolgen
  • De planning van werknemers opstellen (kelners, teamleden, ...)
  • De activiteiten van teams superviseren
    De toepassing van de procedures voor veiligheid, hygiëne en kwaliteit controleren
  • Producten controleren bij de levering (kwaliteit, kwantiteit, staat)
    Toezicht houden op het opbergen en opslaan (koelkamer, diepvries, ...)
  • Het commerciële beleid toepassen
    Klanten binden
  • Horecaproducten of -diensten verkopen
  • Basisonderhoud van ruimtes en uitrusting superviseren
  • De werking opvolgen
    Waken over de klanttevredenheid
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen

Aanbod

Wat bieden wij jou aan?

  • Een contract van 38u met een variabel uurrooster
  • Groeimogelijkheden in een jong en dynamisch bedrijf
  • Een aantrekkelijk salarispakket

Na een positieve interim periode maak je kans op een vast contract!

Wil je graag meer informatie of heb je interesse? Bezorg ons alvast je meest recente CV via mechelen@daoust.be of contacteer ons op het nummer 015/28.13.90


Solliciteren

Alessio De Schutter
015/28 13 90

Solliciteren